Reklamácie na stiahnutie


Prišiel vám poškodený tovar, prípadne ste dostali iný tovar? 


Nikto nie je neomylný a že tovar sa môže poškodiť aj počas prepravy. V takomto prípade, prosím bezodkladne nás do 12 hodín od prevzatia zásielky kontaktujte e-mailom na eshopmobil.sk@gmail.com

Prosím, pošlite nám:

1. Číslo objednávky,fakturý variabilného symbolu a tak mohli dohľadať vašu objednávku v systéme.

2. Detailnú fotku poškodeného, doručeného tovaru.

  • Fotka musí rovnako obsahovať aj naše označenie, ktoré bolo opečiatkované na tovare, vďaka ktorému vieme rýchlejšie identifikovať poškodený tovar.

3. Kompletnú fotku obalového materiálu. Budeme potrebovať:

  • Fotku krabice zo všetkých strán. Ak krabica obsahuje preliačenie alebo iné vizuálne poškodenie, pošlite fotku z tohto miesta.
  • Ak bola zásielka zabalená v bublinkovej fólií, je nutné poslať fotku bublinovej výplne v zrolovanom stave.

Fotky určite neposielajte rozostrene alebo odfotené v zlých svetelných podmienkach, či odseknuté alebo odrezané časti fotografie.

Fotka, musí obsahovať zobrazenie celého poškodeného tovaru a nie len poškodenej časti.

Na základe vašich fotografií posunieme situáciu dopravcovi, ktorý ju bude riešiť. Pokiaľ fotografie alebo video dôkazy nebudete vedieť poskytnúť, nevieme so situáciou nič robiť.

Následne čakáme na vyjadrenie prepravcu. Po ich vyjadrení vás budeme kontaktovať.

Pri prevzatí objednávky od kuriéra je potrebné si každú zásielku vizuálne skontrolovať ešte počas jej prevzatia. V prípade poškodenia zásielky rovno spísať zápis o poškodení priamo s kuriérom. V opačnom prípade dopravcovia ako ani my nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadné neskoršie reklamácie.

Ak nám túto chybu nenahlásite, môže byť prípadne neskoršie odstúpenie od zmluvy či reklamácia z našej strany zamietnutá. Nahláste preto prosím všetko, ak máte čo i len malé podozrenie.

Vrátenie tovaru do 14 dní : 

V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, je možné do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť tovar.

Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený protokol odstúpenie od zmluvy. Bez protokolu nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať odstúpenie. V protokole vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý vraciate a číslo účtu, aby sme vám vedeli poslať platbu.

Zásielku môžete poslať:

Na našu adresu poštou alebo kuriérom
ESMSK s.r.o.
Nová 636/1
966 81 Žarnovica
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

Rozhodli ste sa tovar vrátiť? Poprosíme vás:

Vráťte tovar v  pôvodom a  nepoškodenom obale.

Ak tovar obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.

Použitý tovar, napríklad vymenený LCD displej, očistite od zbytočného lepidla.

Vyplňte a priložte do zásielky protokol - odstúpenie od zmluvy.

Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.

O aktuálnom stave vášho odstúpenia od zmluvy vás budeme po spracovaní informovať e-mailovou notifikáciou.

Reklamácia tovaru

Zakúpený tovar nefunguje alebo prestal fungovať, prípadne evidujete inú závadu? Pošlite nám tovar na reklamáciu spolu s vyplneným formulárom – Reklamačný formulár.

Do zásielky, prosím, nezabudnite pripojiť aj vyplnený reklamačný formulár. Bez formulára nebudeme vedieť zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Vo formulári vyplňte všetky informácie, ako je číslo objednávky, tovar, ktorý reklamujete, dôvod reklamácie a spôsob vyriešenia.

Reklamáciu môžete poslať:

Na našu adresu poštou alebo kuriérom
ESMSK s.r.o.
Nová 636/1
96681 Žarnovica
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.


Rozhodli ste sa tovar reklamovať? Poprosíme vás:

  • Vráťte tovar v pôvodom obale.
  • Vyplňte a priložte do zásielky reklamačný formulár.
  • Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia vám nebude uznaná.
  • Pri odoslaní zásielky si pýtajte od dopravcu trasovacie číslo alebo potvrdenie, aby sme vám v prípade straty zásielky vedeli pomôcť.

O aktuálnom stave vašej reklamácie vás budeme po prijatí reklamácie informovať e-mailovou notifikáciou.

Na vybavenie reklamácie je zákonom stanovená lehota 30 dní. Ak máme tovar skladom, riešime reklamáciu rýchlejšie.